– Vânzările globale pentru luna februarie se situează la 210.177 unități, o creștere de 7% față de anul trecut
– Vânzările în Coreea de Sud au crescut cu 31%, la 35.583 unități
– Vânzările din afara Coreei de Sud au crescut cu 2.9%, la 172.594 unități
– Kia se va concentra pe strategia sa pe termen mediu și lung ‘Plan S’ și va extinde noua gamă de modele, incluzând primul său model EV dedicat și sedanul K8
(SEUL) 2 martie 2021 – Kia Corporation a înregistrat vânzări totale de 210.177 unități în luna februarie 2021, reprezentând o creștere de 7% în comparație cu aceeași luna a anului trecut.
Gama SUV-urilor Kia au condus vânzările globale ale companiei, modelele SUV Sportage și Seltos înregistrând vânzări de 26.790 și 26.619 unități fiecare, urmate de modelul subcompact Rio cu 18.417 unități.
Vânzările în Coreea de Sud
Vânzările în Coreea de Sud au înregistrat 37.583 de unități, o creștere de 31% față de luna februarie 2020. Această creștere accentuată s-a datorat întreruperilor producției care au avut loc anul trecut pe fondul pandemiei Covid-19, alături de vânzările susținute din acest an ale minivan-ului Carnival și ale sedanului K5.
Vânzările din afara Coreei de Sud
În comparație cu luna februarie 2020, vânzările din afara Coreei de Sud au înregistrat o creștere de 2.9%, la 172.594 unități, conduse de gama SUV-urilor Sportage și Seltos și de sedanul subcompact Rio
În ciuda mediului de afaceri global dificil, cauzat de pandemia în curs de desfășurare, Kia va continua să se concentreze asupra implementării strategiei sale de afaceri pe termen mediu și lung „Plan S”, care a fost reînnoită la începutul lunii februarie a acestui an, precum și pe creșterea impulsului vânzărilor și profitabilității prin noi linii de modele, inclusiv primul model EV dedicat al companiei și sedanul K8 (succesul modelului K7).
Grupul de experți exclusiv feminin va examina fiecare dintre cei nouă câștigătoare ale categoriilor și va acorda un vot final pentru a determina o singură mare câștigătoare a titlului WWCOTY, care va fi anunțată pe 8 martie.
Premiile WWCOTY sunt acordate de un juriu format din 50 de jurnaliste, reprezentând 38 de țări și cinci continente. Fondate de jurnalista Sandy Myhre în Noua Zeelandă în urmă cu 11 ani, premiile vizează identificarea celor mai bune mașini ale anului pe baza unui set de principii care ghidează alegerea consumatorilor de sex feminin. Sorento a fost unul dintre cele trei vehicule selectate pe lista scurtă pentru categoria ‘Best SUV’ (Cel mai bun SUV) și a câștigat datorită calităților sale remarcabile, printre care siguranța, calitatea, prețul, designul, dinamica de condus și impactul redus asupra mediului.
Sorento este primul automobil bazat pe noua arhitectură SUV de dimensiuni medii dezvoltată de Kia și poate găzdui sisteme de propulsie electrificate de ultimă generație pentru o eficiență mai mare a consumului de combustibil, emisii reduse și performanțe mai bune decât predecesorii și rivalii săi. Noua platformă a permis crearea unei caroserii mai mari, pentru a maximiza spațiul pentru pasageri și bagaje și a făcut din Sorento unul dintre cele mai versatile și spațioase SUV-uri cu trei rânduri de scaune din lume.„Suntem onorați să primim un nou premiu din partea juriului de experți al premiilor ‘Women’s World Car of the Year’, a spus Jason Jeong, președintele Kia Europe. „Este o distincție binevenită pentru una dintre cele mai importante mașini Kia; pentru care echipele noastre de proiectare, inginerie și producție au muncit mult pentru a se asigura că este un lider în segmentul SUV-urilor. Acest premiu consolidează poziția noastră puternică pe piața europeană.”